Aktualności - kultura, promocja, turystyka
X Kongres Promocji Mazowsza
W Ożarowie Mazowieckim trwa X Kongres Promocji Mazowsza, podczas którego m.in. prezentowana jest nowa strategia marki Mazowsze.
Jakie są współczesne trendy rozwoju mazowieckich miast i gmin? W jaki sposób Mazowsze może brać przykład z innowacyjnych regionów europejskich? Czy ich sukcesy da się przenieść na polski grunt? Jak małe społeczności radzą sobie w obliczu wielkich kryzysów?
Odpowiedzi na te i inne pytania wspólnie szukać będą uczestnicy X Kongresu Promocji Mazowsza. Organizatorem wydarzenia jest Samorząd Województwa Mazowieckiego.
– Nieustanny rozwój, a zarazem nowe wyzwania, które stawia przed nami współczesny świat, skłania nas do dyskusji, jak w obecnej rzeczywistości skutecznie promować region i turystykę. Mam nadzieję, że rozmowy, spotkania i panele warsztatowe organizowane podczas kongresu pomogą nam znaleźć skuteczne rozwiązania – mówił wicemarszałek Wiesław Raboszuk, który otworzył wydarzenie.
Tegoroczny Kongres Promocji Mazowsza to kontynuacja cyklu spotkań odbywających się w latach 2010–2019. Po dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią COVID-19 powraca w nowej odsłonie.
Dziesiąty Kongres Promocji Mazowsza zapoczątkuje realizację nowej strategii marki Mazowsze, która będzie wyznaczać kierunki działań produktowych i promocyjnych regionu w kolejnych latach. Dokument ten określa cele, zasady i narzędzia, jakimi powinny posługiwać się wszystkie podmioty odpowiedzialne za promocję regionu. Tym samym definiuje wspólny system identyfikacji wizualnej.
Pomysł organizacji Kongresu Promocji Mazowsza zrodził się z chęci zbudowania trwałej platformy wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy specjalistami zajmującymi się marketingiem terytorialnym, a przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego województwa mazowieckiego.