Komisje sejmiku
Planowane posiedzenia
Kalendarz spotkań komisji sejmiku wraz z porządkiem obrad.
Data: 2025-02-21
- Godzina: 11:00
- Miejsce: sala konferencyjna Sejmiku 57A, Plac Bankowy 3/5 w Warszawie
- Komisja Zdrowia i Kultury Fizycznej
- Porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia Komisji.
- Opracowanie planu pracy Komisji na 2025 r.
- Sprawozdanie z działalności Komisji w 2024 r., VII kadencji.
- Pierwsze czytanie projektu uchwały w sprawie wskazania radnych Województwa Mazowieckiego do Mazowieckiej Rady Sportu (druk nr 176).
- Sprawy różne.
Data: 2025-02-21
- Godzina: 13:30
- Miejsce: sala konferencyjna Sejmiku 57A, Plac Bankowy 3/5 w Warszawie
- Komisja Rewizyjna
- Porządek obrad:
- Przyjęcie planu kontroli na 2025 rok.
- Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji w 2024 roku.
- Sprawy różne.
Data: 2025-02-24
- Godzina: 14:00
- Miejsce: sala konferencyjna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego (parter), ul. Jagiellońska 26 w Warszawie.
- Komisja Budżetu i Finansów
- Porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia Komisji.
- Pierwsze czytanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwały budżetowej Województwa Mazowieckiego na 2025 rok (druk nr 180).
- Pierwsze czytanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Mazowieckiego na lata 2025-2038 (druk nr 179).
- Pierwsze czytanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie „Rocznego programu współpracy Województwa Mazowieckiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2025 rok” (druk nr 167).
- Sprawy różne.
Data: 2025-02-25
- Godzina: 9:00
- Miejsce: sala konferencyjna Sejmiku 57A, Plac Bankowy 3/5 w Warszawie
- Komisja Edukacji, Nauki i Szkolnictwa Wyższego
- Porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia Komisji.
- Pierwsze czytanie projektu uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej w 2025 roku w formie dotacji celowej powiatom prowadzącym, w ramach powiatowych bibliotek publicznych, działy pedagogiczne na bazie zlikwidowanych filii bibliotek pedagogicznych (druk nr 172).
- Pierwsze czytanie projektu uchwały w sprawie zamiaru przekształcenia szkół i placówek wchodzących w skład Zespołu Szkół Drzewnych i Leśnych im. Jana Kochanowskiego w Garbatce - Letnisku (druk nr 173).
- Sprawozdanie z działalności Komisji w 2024 r., VII kadencji.
- Opracowanie planu pracy Komisji na 2025 r.
- Sprawy różne.
Data: 2025-02-25
- Godzina: 9:45
- Miejsce: sala konferencyjna Sejmiku 57A, Plac Bankowy 3/5 w Warszawie
- Komisja Ochrony Środowiska
- Porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia Komisji.
- Pierwsze czytanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2030 (druk nr 177).
- Sprawy różne.
Data: 2025-02-25
- Godzina: 10:30
- Miejsce: sala konferencyjna Sejmiku 57A (sala boczna), Plac Bankowy 3/5 w Warszawie
- Komisja Rolnictwa i Terenów Wiejskich
- Porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia Komisji.
- Opracowanie planu pracy Komisji na 2025 r.
- Sprawozdanie z działalności Komisji w 2024 r., VII kadencji.
- Sprawy różne.
Data: 2025-02-25
- Godzina: 10:30
- Miejsce: sala konferencyjna Sejmiku 57A, Plac Bankowy 3/5 w Warszawie
- Komisja Promocji Województwa Mazowieckiego i Współpracy Zagranicznej
- Porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia Komisji.
- Przyjęcie sprawozdania z działalności Komisji w 2024 roku VII kadencji.
- Opracowanie planu pracy Komisji na 2025 rok.
- Sprawy różne.
Korzystając z uprawnienia umożliwiającego wstęp na posiedzenia komisji, wynikającego z ustawy o samorządzie województwa oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej należy pamiętać, że udział w dyskusji jest równoznaczny z utrwaleniem danych osobowych. Dane zostaną utrwalone w protokołach i mogą być zamieszczone na stronie internetowej Samorządu Województwa Mazowieckiego. Odnośniki do dokumentów mogą być zamieszczane w publikacjach na stronach internetowych Samorządu Województwa Mazowieckiego oraz w mediach społecznościowych, za których prowadzenie odpowiedzialny jest Samorząd Województwa Mazowieckiego.
Administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie, dane kontaktowe: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, tel. (22) 5979-100, email: urzad_marszalkowski@mazovia.pl, ePUAP: /umwm/esp. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@mazovia.pl.
Pani/Pana dane osobowe:
- będą przetwarzane w związku z zadaniem realizowanym w interesie publicznym, o którym mowa w art. 15a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa w nawiązaniu do art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, w celu zapewnienia jawności działania organów;
- mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym obsługę administracyjno-organizacyjną Urzędu;
- posiedzenia komisji są protokołowane, ponadto w szczególnych przypadkach mogą być transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania/zdjęcia z posiedzeń komisji oraz protokoły komisji mogą być udostępnione w Internecie, na stronie mazovia.pl. Dane osobowe mogą być również przekazane do państwa trzeciego w związku z ich publikacją na profilach www.facebook.com/sejmikmazowiecki oraz https://x.com/SejmikMaz, w formie informacji z prac komisji, co może wiązać się z ryzykiem braku możliwości zapewnienia danym osobowym takiej samej ochrony jak ma to miejsce w Europejskim Obszarze Gospodarczym;
- będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów dotyczących archiwizacji - dostępnych m.in. na stronie www.mazovia.pl, w zakładce "Polityka prywatności".
W granicach i na zasadach opisanych w przepisach prawa, przysługuje Pani/Panu prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania;
- wniesienia sprzeciwu, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją (w tym celu należy kontaktować się z Kancelarią Sejmiku – pod adresem administratora danych lub z inspektorem ochrony danych);
Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Uczestnicząc w posiedzeniach komisji należy pamiętać, że dane osobowe przetwarzane są na ww. zasadach. Podawanie danych osobowych osób trzecich jest dopuszczalne wyłącznie za ich zgodą.