Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Herb Województwa Mazowieckiego
Herb Województwa Mazowieckiego i napis Samorząd Województwa Mazowieckiego
Okolicznościowe logo Mazowsza z okazji 25-lecia
Logo Biuletynu Informacji Publicznej

21.11.2024

Komisje sejmiku

Planowane posiedzenia

Kalendarz spotkań komisji sejmiku wraz z porządkiem obrad.

Nie ustalono nowych terminów

Korzystając z uprawnienia umożliwiającego wstęp na posiedzenia komisji, wynikającego z ustawy o samorządzie województwa oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej należy pamiętać, że udział w dyskusji jest równoznaczny z utrwaleniem danych osobowych. Dane zostaną utrwalone w protokołach i mogą być zamieszczone na stronie internetowej Samorządu Województwa Mazowieckiego. Odnośniki do dokumentów mogą być zamieszczane w publikacjach na stronach internetowych Samorządu Województwa Mazowieckiego oraz w mediach społecznościowych, za których prowadzenie odpowiedzialny jest Samorząd Województwa Mazowieckiego.

Administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie, dane kontaktowe: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, tel. (22) 5979-100, email: urzad_marszalkowski@mazovia.pl, ePUAP: /umwm/esp. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@mazovia.pl.

Pani/Pana dane osobowe:

  • będą przetwarzane w związku z zadaniem realizowanym w interesie publicznym, o którym mowa w art. 15a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa w nawiązaniu do art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, w celu zapewnienia jawności działania organów;
  • mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym obsługę administracyjno-organizacyjną Urzędu;
  • posiedzenia komisji są protokołowane, ponadto w szczególnych przypadkach mogą być transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania/zdjęcia z posiedzeń komisji oraz protokoły komisji mogą być udostępnione w Internecie, na stronie mazovia.pl. Dane osobowe mogą być również przekazane do państwa trzeciego w związku z ich publikacją na profilach www.facebook.com/sejmikmazowiecki oraz https://x.com/SejmikMaz, w formie informacji z prac komisji, co może wiązać się z ryzykiem braku możliwości zapewnienia danym osobowym takiej samej ochrony jak ma to miejsce w Europejskim Obszarze Gospodarczym;
  • będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów dotyczących archiwizacji - dostępnych m.in. na stronie www.mazovia.pl, w zakładce "Polityka prywatności".

W granicach i na zasadach opisanych w przepisach prawa, przysługuje Pani/Panu prawo żądania:

  • dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania;
  • wniesienia sprzeciwu, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją (w tym celu należy kontaktować się z Kancelarią Sejmiku – pod adresem administratora danych lub z inspektorem ochrony danych);

Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Uczestnicząc w posiedzeniach komisji należy pamiętać, że dane osobowe przetwarzane są na ww. zasadach. Podawanie danych osobowych osób trzecich jest dopuszczalne wyłącznie za ich zgodą.

 

Podmiot udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Wytworzył: Redakcja BIP

Data wytworzenia: 04.01.2021

Opublikował w BIP: Monika Gontarczyk

Data opublikowania: 12.03.2021 12:19

Ostatnio zaktualizował: Anna Czubla

Data ostatniej aktualizacji: 20.11.2024 08:09

Liczba wyświetleń: 15264

Data opublikowania: 12.03.2021 12:19


UWAGA
Informacje opublikowane przed 1 stycznia 2021 r. dostępne są na stronie archiwum.mazovia.pl

Powrót na początek strony