Komisje sejmiku
Planowane posiedzenia
Kalendarz spotkań komisji sejmiku wraz z porządkiem obrad.
Nie ustalono nowych terminów
Korzystając z uprawnienia umożliwiającego wstęp na posiedzenia komisji, wynikającego z ustawy o samorządzie województwa oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej należy pamiętać, że udział w dyskusji jest równoznaczny z utrwaleniem danych osobowych. Dane zostaną utrwalone w protokołach i mogą być zamieszczone na stronie internetowej Samorządu Województwa Mazowieckiego. Odnośniki do dokumentów mogą być zamieszczane w publikacjach na stronach internetowych Samorządu Województwa Mazowieckiego oraz w mediach społecznościowych, za których prowadzenie odpowiedzialny jest Samorząd Województwa Mazowieckiego.
Administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie, dane kontaktowe: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, tel. (22) 5979-100, email: urzad_marszalkowski@mazovia.pl, ePUAP: /umwm/esp. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@mazovia.pl.
Pani/Pana dane osobowe:
- będą przetwarzane w związku z zadaniem realizowanym w interesie publicznym, o którym mowa w art. 15a ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa w nawiązaniu do art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, w celu zapewnienia jawności działania organów;
- mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym obsługę administracyjno-organizacyjną Urzędu;
- posiedzenia komisji są protokołowane, ponadto w szczególnych przypadkach mogą być transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania/zdjęcia z posiedzeń komisji oraz protokoły komisji mogą być udostępnione w Internecie, na stronie mazovia.pl. Dane osobowe mogą być również przekazane do państwa trzeciego w związku z ich publikacją na profilach www.facebook.com/sejmikmazowiecki oraz https://x.com/SejmikMaz, w formie informacji z prac komisji, co może wiązać się z ryzykiem braku możliwości zapewnienia danym osobowym takiej samej ochrony jak ma to miejsce w Europejskim Obszarze Gospodarczym;
- będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów dotyczących archiwizacji - dostępnych m.in. na stronie www.mazovia.pl, w zakładce "Polityka prywatności".
W granicach i na zasadach opisanych w przepisach prawa, przysługuje Pani/Panu prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania;
- wniesienia sprzeciwu, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją (w tym celu należy kontaktować się z Kancelarią Sejmiku – pod adresem administratora danych lub z inspektorem ochrony danych);
Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Uczestnicząc w posiedzeniach komisji należy pamiętać, że dane osobowe przetwarzane są na ww. zasadach. Podawanie danych osobowych osób trzecich jest dopuszczalne wyłącznie za ich zgodą.