Obwieszczenia w zakresie hałasu
Zawiadomienie o zebraniu materiałów dowodowych, prawie zapoznania się z aktami sprawy, możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji
Dotyczy drogi ekspresowej S7 na odcinku koniec obwodnicy Radomia – granica województwa mazowieckiego.
Na podstawie art. 10 paragraf 1 oraz art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (zwanej dalej: „ustawą Kpa”) zawiadamiam o zebraniu materiałów dowodowych w sprawie zmiany decyzji nr 1/21/PZ.E z 8 marca 2021 r. nakładającej na Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad obowiązek polegający na ograniczeniu oddziaływania akustycznego na środowisko drogi ekspresowej S7 na odcinku koniec obwodnicy Radomia – granica województwa mazowieckiego od km 484+801,23 do km 506+802,18, w celu dotrzymania dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku na terenach chronionych akustycznie.
Ponadto zawiadamiam, że stronie postępowania przysługuje prawo zapoznania się z aktami sprawy, a przed wydaniem decyzji możliwość wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Można to zrobić w terminie 5 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia. Po tym terminie decyzja zostanie podjęta w oparciu o posiadane materiały i dowody.
Zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Dokumentacja zgromadzona w ramach toczącego się postępowania dostępna jest w siedzibie Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie przy al.” Solidarności” 61. Możliwość osobistego zapoznania się z dokumentacją istnieje wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr telefonu 22 59 79 458 lub 22 35 63 863.
Uwagi, wnioski, wyjaśnienia i inne dokumenty można składać w wersji pisemnej:
- osobiście, poprzez złożenie pisma w punkcie podawczym przy ul. Jagiellońskiej 26 lub ul. Skoczylasa 4 w Warszawie;
- pocztą tradycyjną na adres Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, al. „Solidarności” 61, 03-402 Warszawa;
- elektronicznie za pośrednictwem e-PUAP na adres: /umwm/SkrytkaESP.
Niniejsze zawiadomienie zostanie podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i elektronicznej tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez: Urząd Miejski w Jastrzębiu, Urząd Gminy w Orońsku oraz Urząd Miejski w Szydłowcu.
Klauzula informacyjna:
Uprzejmie informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie.
Dane kontaktowe:
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
- Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
tel. (22) 5979100, email: urzad_marszalkowski@mazovia.pl
ePUAP: umwm/SkrytkaESP
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@mazovia.pl lub korespondencyjnie, na adres Urzędu, z dopiskiem „inspektor ochrony danych”.
Pani/Pana dane osobowe:
- będą przetwarzane na podstawie interesu publicznego/sprawowanej władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit e RODO), co wynika z ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, w celu prowadzenia postępowania (w tym udzielenia odpowiedzi),
- mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym obsługę administracyjno-organizacyjną Urzędu,
- będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów o archiwizacji, dostępnych m.in. na stronie mazovia.pl, w zakładce „Polityka prywatności”.
W granicach i na zasadach określonych w przepisach prawa przysługuje Pani/Panu:
- prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, żądania ich usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może się wiązać z brakiem możliwości kontaktu.