Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Herb Województwa Mazowieckiego
Herb Województwa Mazowieckiego i napis Samorząd Województwa Mazowieckiego
Okolicznościowe logo Mazowsza z okazji 25-lecia
Logo Biuletynu Informacji Publicznej

18.04.2025

Rejestr uchwał zarządu

Uchwała Nr 826/35/07 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 25 kwietnia 2007 r.

Data uchwały 2007-04-25
Numer uchwały 826/35/07
Czego dotyczy uchwała w sprawie przekazania do administrowania Mazowieckiemu Zarządowi Nieruchomości nieruchomości położonej w Otwocku przy ul. Klonowej 2.
Na podstawie art. 41 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1590, z późn. zm.1)), w związku z art. 25d ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261,
z późn. zm.2)) – uchwala się, co następuje:

§ 1.

Przekazuje się do administrowania Mazowieckiemu Zarządowi Nieruchomości nieruchomość zabudowaną położoną w Otwocku przy ul. Klonowej 2, oznaczoną w ewidencji gruntów
w obrębie ewidencyjnym 54, jako działka ewidencyjna nr 2 o obszarze 1,1022 ha.

§ 2.

Przekazanie nieruchomości, o której mowa w § 1, nastąpi między Mazowieckim Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy a Mazowieckim Zarządem Nieruchomości, na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.

§ 3.

Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Departamentu Nieruchomości i Infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.

§ 4.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik

Podmiot udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Opublikował w BIP: Monika Gontarczyk

Data opublikowania: 07.05.2007 00:00

Ostatnio zaktualizował: Monika Gontarczyk

Data ostatniej aktualizacji: 07.05.2007 09:31

Liczba wyświetleń: 74

Data opublikowania: 07.05.2007 00:00


UWAGA
Informacje opublikowane przed 1 stycznia 2021 r. dostępne są na stronie archiwum.mazovia.pl

Powrót na początek strony