Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Herb Województwa Mazowieckiego
Herb Województwa Mazowieckiego i napis Samorząd Województwa Mazowieckiego
Okolicznościowe logo Mazowsza z okazji 25-lecia
Logo Biuletynu Informacji Publicznej

23.11.2024

Rejestr uchwał zarządu

Uchwała Nr 1805/218/05 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 20 września 2005 r.

Data uchwały 2005-09-20
Numer uchwały 1805/218/05
Czego dotyczy uchwała w sprawie wyrażania zgody na wszczęcie procedury w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie opasek odblaskowych sprężystych.
Na podstawie art. 41 ust. 1 i ust. 2 pkt 3 oraz art. 70 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1590 z późn. zm.1)), art. 18 i 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959, Nr 116, poz. 1207, Nr 145, poz. 1537 i Nr 273, poz. 2703) uchwala się, co następuje:

§ 1.

Wyraża się zgodę na wszczęcie procedury w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie i dostawę opasek odblaskowych sprężystych o wartości szacunkowej 155.737,70 zł (netto), w trybie zapytanie o cenę.

§ 2.

Kwota przeznaczona na realizację zadania, o którym mowa w § 1, w wysokości 190.000 zł (brutto) zaplanowana została w budżecie Województwa Mazowieckiego na rok 2005 – przyjętym uchwałą Nr 158/2004 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 20 grudnia 2004 r. w sprawie budżetu Województwa Mazowieckiego na 2005 r. ze zmianami (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2005 r. Nr 8, poz. 231), w dziale 754, rozdział 75495, § 4300 i pochodzi z dochodów własnych.

§ 3.

1. Powołuje się Komisję Przetargową w składzie:
1) przewodniczący komisji – Krzysztof Strachota-Osiński – kierownik Biura Zamówień Publicznych Departamentu Organizacji i Nadzoru;
2) sekretarz komisji – Barbara Chromińska – podinspektor w Biurze Zamówień Publicznych Departamentu Organizacji i Nadzoru;
3) członek komisji – Krzysztof J. Knyż – kierownik Biura ds. Bezpieczeństwa Departamentu Organizacji i Nadzoru
4) członek komisji – Marcin Kaszuba – referent w Biurze ds. Bezpieczeństwa Departamentu Organizacji i Nadzoru.
2. Do obowiązków Komisji należy przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, badania i oceny ofert, a w szczególności przedstawienia kierownikowi zamawiającego propozycji:
1) wykluczenia wykonawcy;
2) odrzucenia oferty;
3) wyboru najkorzystniejszej oferty;
4) wniosku o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Komis

Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik

Podmiot udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Opublikował w BIP: Monika Gontarczyk

Data opublikowania: 20.09.2005 00:00

Ostatnio zaktualizował: Monika Gontarczyk

Data ostatniej aktualizacji: 20.09.2005 00:00

Liczba wyświetleń: 47

Data opublikowania: 20.09.2005 00:00


UWAGA
Informacje opublikowane przed 1 stycznia 2021 r. dostępne są na stronie archiwum.mazovia.pl

Powrót na początek strony