Rejestr uchwał zarządu
Uchwała Nr 1805/218/05 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 20 września 2005 r.
Data uchwały | 2005-09-20 |
---|---|
Numer uchwały | 1805/218/05 |
Czego dotyczy uchwała | w sprawie wyrażania zgody na wszczęcie procedury w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie opasek odblaskowych sprężystych. |
Na podstawie art. 41 ust. 1 i ust. 2 pkt 3 oraz art. 70 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1590 z późn. zm.1)), art. 18 i 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959, Nr 116, poz. 1207, Nr 145, poz. 1537 i Nr 273, poz. 2703) uchwala się, co następuje:
§ 1.
Wyraża się zgodę na wszczęcie procedury w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie i dostawę opasek odblaskowych sprężystych o wartości szacunkowej 155.737,70 zł (netto), w trybie zapytanie o cenę.
§ 2.
Kwota przeznaczona na realizację zadania, o którym mowa w § 1, w wysokości 190.000 zł (brutto) zaplanowana została w budżecie Województwa Mazowieckiego na rok 2005 – przyjętym uchwałą Nr 158/2004 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 20 grudnia 2004 r. w sprawie budżetu Województwa Mazowieckiego na 2005 r. ze zmianami (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2005 r. Nr 8, poz. 231), w dziale 754, rozdział 75495, § 4300 i pochodzi z dochodów własnych.
§ 3.
1. Powołuje się Komisję Przetargową w składzie:
1) przewodniczący komisji – Krzysztof Strachota-Osiński – kierownik Biura Zamówień Publicznych Departamentu Organizacji i Nadzoru;
2) sekretarz komisji – Barbara Chromińska – podinspektor w Biurze Zamówień Publicznych Departamentu Organizacji i Nadzoru;
3) członek komisji – Krzysztof J. Knyż – kierownik Biura ds. Bezpieczeństwa Departamentu Organizacji i Nadzoru
4) członek komisji – Marcin Kaszuba – referent w Biurze ds. Bezpieczeństwa Departamentu Organizacji i Nadzoru.
2. Do obowiązków Komisji należy przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, badania i oceny ofert, a w szczególności przedstawienia kierownikowi zamawiającego propozycji:
1) wykluczenia wykonawcy;
2) odrzucenia oferty;
3) wyboru najkorzystniejszej oferty;
4) wniosku o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Komis Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik
§ 1.
Wyraża się zgodę na wszczęcie procedury w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie i dostawę opasek odblaskowych sprężystych o wartości szacunkowej 155.737,70 zł (netto), w trybie zapytanie o cenę.
§ 2.
Kwota przeznaczona na realizację zadania, o którym mowa w § 1, w wysokości 190.000 zł (brutto) zaplanowana została w budżecie Województwa Mazowieckiego na rok 2005 – przyjętym uchwałą Nr 158/2004 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 20 grudnia 2004 r. w sprawie budżetu Województwa Mazowieckiego na 2005 r. ze zmianami (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2005 r. Nr 8, poz. 231), w dziale 754, rozdział 75495, § 4300 i pochodzi z dochodów własnych.
§ 3.
1. Powołuje się Komisję Przetargową w składzie:
1) przewodniczący komisji – Krzysztof Strachota-Osiński – kierownik Biura Zamówień Publicznych Departamentu Organizacji i Nadzoru;
2) sekretarz komisji – Barbara Chromińska – podinspektor w Biurze Zamówień Publicznych Departamentu Organizacji i Nadzoru;
3) członek komisji – Krzysztof J. Knyż – kierownik Biura ds. Bezpieczeństwa Departamentu Organizacji i Nadzoru
4) członek komisji – Marcin Kaszuba – referent w Biurze ds. Bezpieczeństwa Departamentu Organizacji i Nadzoru.
2. Do obowiązków Komisji należy przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, badania i oceny ofert, a w szczególności przedstawienia kierownikowi zamawiającego propozycji:
1) wykluczenia wykonawcy;
2) odrzucenia oferty;
3) wyboru najkorzystniejszej oferty;
4) wniosku o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Komis Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik