Rejestr uchwał zarządu
Uchwała Nr 1735/217/05 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 13 września 2005 r.
Data uchwały | 2005-09-13 |
---|---|
Numer uchwały | 1735/217/05 |
Czego dotyczy uchwała | zmieniająca uchwałę w sprawie wydatkowania kwoty 30.000.000 zł na realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą „Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Ostrołęce”. |
Na podstawie art. 41 ust. 1 i ust. 2 pkt 6 i art. 70 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz 1590 z późn. zm.1)) w związku z Umową z dnia 29 kwietnia 1992 r. zawartą pomiędzy Wydziałem Zdrowia Urzędu Wojewódzkiego w Ostrołęce a Wojewódzkim Szpitalem Zespolonym w Ostrołęce ze zmianami uchwala się, co następuje:
§ 1.
W uchwale Nr 431/176/05 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 22 marca 2005 r. w sprawie wydatkowania kwoty 30.000.000 zł na realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą „Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Ostrołęce” wprowadza się następujące zmiany:
1) tytuł uchwały otrzymuje brzmienie:
„w sprawie wydatkowania kwoty 40.000.000 zł na realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą „Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Ostrołęce””;
2) § 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Wyraża się zgodę na przekazanie Samodzielnemu Zespołowi Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. J. Psarskiego w Ostrołęce kwoty 40.000.000 zł na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Ostrołęce”.
2. Środki finansowe na realizację zadania, o którym mowa w § 1 zostały zaplanowane w budżecie Województwa Mazowieckiego na 2005 rok – przyjętym uchwałą Nr 158/04 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 20 grudnia 2004 r. w sprawie budżetu Województwa Mazowieckiego na 2005 r. – ze zmianami (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2005r. Nr 8, poz. 231), w dziale 851, rozdziale 85111, § 6050 i pochodzą z dochodów własnych.
3. Zasady wydatkowania i rozliczenia środków finansowych, o których mowa w ust. 1 zostaną ustalone w umowie.”
§ 2.
Upoważnia się Adama Struzika, Marszałka Województwa Mazowieckiego oraz Waldemara Roszkiewicza, Członka Zarządu Województwa Mazowieckiego, do podpisania aneksu do Umowy 123/2005 z dnia 12 kwietnia 2005 r.
§ 3.
Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Departamentu Zdrowia i Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.
§ 4.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. z up. Marszałka Województwa Bogusław Kowalski Wicemarszałek
§ 1.
W uchwale Nr 431/176/05 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 22 marca 2005 r. w sprawie wydatkowania kwoty 30.000.000 zł na realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą „Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Ostrołęce” wprowadza się następujące zmiany:
1) tytuł uchwały otrzymuje brzmienie:
„w sprawie wydatkowania kwoty 40.000.000 zł na realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą „Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Ostrołęce””;
2) § 1 otrzymuje brzmienie:
„1. Wyraża się zgodę na przekazanie Samodzielnemu Zespołowi Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. J. Psarskiego w Ostrołęce kwoty 40.000.000 zł na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Ostrołęce”.
2. Środki finansowe na realizację zadania, o którym mowa w § 1 zostały zaplanowane w budżecie Województwa Mazowieckiego na 2005 rok – przyjętym uchwałą Nr 158/04 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 20 grudnia 2004 r. w sprawie budżetu Województwa Mazowieckiego na 2005 r. – ze zmianami (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2005r. Nr 8, poz. 231), w dziale 851, rozdziale 85111, § 6050 i pochodzą z dochodów własnych.
3. Zasady wydatkowania i rozliczenia środków finansowych, o których mowa w ust. 1 zostaną ustalone w umowie.”
§ 2.
Upoważnia się Adama Struzika, Marszałka Województwa Mazowieckiego oraz Waldemara Roszkiewicza, Członka Zarządu Województwa Mazowieckiego, do podpisania aneksu do Umowy 123/2005 z dnia 12 kwietnia 2005 r.
§ 3.
Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Departamentu Zdrowia i Polityki Społecznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego.
§ 4.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. z up. Marszałka Województwa Bogusław Kowalski Wicemarszałek