Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Herb Województwa Mazowieckiego
Herb Województwa Mazowieckiego i napis Samorząd Województwa Mazowieckiego
Okolicznościowe logo Mazowsza z okazji 25-lecia
Logo Biuletynu Informacji Publicznej

21.11.2024

Rejestr uchwał zarządu

Uchwała Nr 1388/206/05 Zarządu Województwa Mazowieckiego z dnia 26 lipca 2005 r.

Data uchwały 2005-07-26
Numer uchwały 1388/206/05
Czego dotyczy uchwała w sprawie wyrażenia zgody na wszczęcie procedury w sprawie zamówienia publicznego na zakup koparko-ładowarki.
Na podstawie art. 41 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 oraz art. 70 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. 2001 r. Nr 142, poz. 1590 ze zm. )), art. 18 i 19 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959, Nr 116, poz. 1207, Nr 145, poz.1537, Nr 273, poz. 2703) uchwala się, co następuje:

§ 1.

Wyraża się zgodę na wszczęcie procedury w sprawie zamówienia publicznego:
1) na zakup koparko-ładowarki;
2) o wartości szacunkowej 270 000 zł;
3) w trybie przetargu nieograniczonego.

§ 2.

Kwota w wysokości 350.000 zł przeznaczona na realizację zakupu, o którym mowa w § 1, zaplanowana została w budżecie Województwa Mazowieckiego na rok 2005 przyjętym uchwałą Nr 158/04 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 20 grudnia 2004 r. w sprawie budżetu Województwa Mazowieckiego na 2005 rok ze zmianami (Dz. Urz. Woj. Maz. Nr 8, poz. 231 i Nr 54, poz. 1336, z późn. zm.) w dziale 010, rozdziale 01095, § 6060 i pochodzić będzie z dochodów własnych.

§ 3.

1. Powołuje się Komisję Przetargową w składzie:
1) przewodniczący – Krzysztof Strachota-Osiński – Kierownik Biura Zamówień Publicznych;
2) sekretarz – Witold Olender – Główny Specjalista w Biurze Zamówień Publicznych;
3) członek – Jan Stępka – Dyrektor Zakładu Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie;
4) członek – Henryk Kołakowski – Zakład Usług Wodnych dla Potrzeb Rolnictwa w Mławie;
5) członek – Małgorzata Kuźniewicz-Czerko – kierownik Wydziału Modernizacji Terenów Wiejskich i Gospodarki Wodnej w Departamencie Rolnictwa i Modernizacji Terenów Wiejskich.
2. Do obowiązków Komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, badania i oceny ofert, a w szczególności przedstawienia kierownikowi zamawiającego propozycji:
- wykluczenia wykonawcy,
- odrzucenia oferty,
- wyboru najkorzystniejszej oferty,
- wniosku o unieważnieni

z up. Marszałka Województwa Bogusław Kowalski Wicemarszałek

Podmiot udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Opublikował w BIP: Monika Gontarczyk

Data opublikowania: 26.07.2005 00:00

Ostatnio zaktualizował: Monika Gontarczyk

Data ostatniej aktualizacji: 26.07.2005 00:00

Liczba wyświetleń: 43

Data opublikowania: 26.07.2005 00:00


UWAGA
Informacje opublikowane przed 1 stycznia 2021 r. dostępne są na stronie archiwum.mazovia.pl

Powrót na początek strony