Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Herb Województwa Mazowieckiego
Herb Województwa Mazowieckiego i napis Samorząd Województwa Mazowieckiego
Okolicznościowe logo Mazowsza z okazji 25-lecia
Logo Biuletynu Informacji Publicznej

22.11.2024

COVID-19

Ogłoszenie w sprawie składania ofert na dostawę półmasek filtrujących FFP3 przeznaczonych na cele zapobiegania oraz zwalczania epidemii wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 na obszarze województwa mazowieckiego

Ofertę należy złożyć w terminie do 19 lutego 2021 r., drogą elektroniczną na adres e-mail: covid19_oferty@mazovia.pl

W związku z realizacją projektu pn.: „Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego”, realizowanego przez Województwo Mazowieckie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014–2020, uprzejmie informujemy o kontynuacji naboru ofert na dostawę środków ochrony indywidualnej przeznaczonych dla podmiotów leczniczych na cele zapobiegania oraz zwalczania epidemii COVID-19 na obszarze Województwa Mazowieckiego.


Zapraszamy do składania ofert przedsiębiorstwa oferujące środki ochrony indywidualnej.

Przedmiot zamówienia:

Półmaska filtrująca FFP3  – 50 000 szt.

Oferowany produkt musi posiadać cechy ochronne, powinien chronić przed aerozolami, w tym bioaerozolami, zapewniać zgodność z wymaganiami zasadniczymi rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady  (UE) 
nr 2016/425 dotyczącymi środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jedną z poniżej wymienionych norm lub regulacji:

  • PN-EN 149:2001+A1:2010 (EN 149:2001+A1:2009) (Sprzęt ochrony układu oddechowego  – półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami – wymagania, badanie, znakowanie),
  • NIOSH-42 CFR 84 (USA),
  • GB2626-2006 (Chiny),
  • AS/NZ 1716:2012 (Australia),
  • JMHLW – 2000 (Japonia),
  • NOM-116-2009 (Meksyk),
  • ABNT/NBR 13698:2011 (Brazylia),
  • KMOEL-2017-64 (Korea)

w zakresie:

  • skuteczności filtracji nie mniej niż 99%,
  • ochrony układu oddechowego przed aerozolami cząstek stałych, aerozolami na bazie wody oraz aerozolami z ciekłą fazą rozproszoną,
  • oporu oddychania – nie więcej niż 300 Pa,
  • zawartości CO2 w powietrzu wdychanym – mniejsza niż 1 proc. obj.

Ponadto półmaska filtrująca powinna być oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych (np. w EN numer normy, nazwa półmaski, klasa ochrony, dane producenta oraz oznakowanie NR), jak również być oznakowana znakiem CE.

Półmaska filtrująca powinna osłaniać usta, nos i brodę użytkownika. Półmaski powinny być wykonane z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych. Powinny przechwytywać co najmniej 99% cząsteczek znajdujących się w powietrzu. Półmaski powinny być jednorazowymi tzn. że można użyć ich tylko podczas jednej zmiany.

Podstawowe elementy półmaski filtrującej:

  • zacisk nosowy, lub odpowiednio wyprofilowana część nosowa czaszy półmaski,
  • zawór wydechowy,
  • taśmy nagłowia wykonane z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego,
  • zapinki taśm nagłowia (opcjonalnie),

Termin realizacji zamówienia: do 7 dni od daty zawarcia umowy na dostawę półmasek filtrujących FFP3

Miejsce dostawy:

Magazyn Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie przy Szpitalu Dziecięcym w Dziekanowie Leśnym, ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Dziekanów Leśny.

Kryteria oceny ofert:

Cena – 100%

Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym załącznik do Ogłoszenia. Wraz z ofertą dla oferowanego produktu należy przesłać dokumentację potwierdzającą spełnienie określonych dla produktu wymagań, w tym m.in.: deklaracje zgodności, odpowiednie certyfikaty wydane przez uprawnioną jednostkę notyfikującą, zdjęcia produktu.

Sposób i termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć w terminie do 19 lutego 2021 r., drogą elektroniczną na adres e-mail: covid19_oferty@mazovia.pl

Prosimy o dopisanie w tytule maila: dostawa ŚOI – półmaski filtrujące FFP3.

UWAGA – dopuszcza się możliwość składania ofert na dostawę mniejszej ilości przedmiotu zamówienia, niż ta która została określona w niniejszym ogłoszeniu.

Wybór ofert:

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający ma prawo skorzystać tylko z części oferty po niezmienionych cenach.

Po dokonaniu wyboru, Zamawiający skontaktuje się tylko z wykonawcą lub wykonawcami, których oferty zostały wybrane.

Zestaw logotypów: funduszy europejskich, barwy RP, logo Mazowsza, logo Unii Europejskiej - EFRR

barwy RP i godło - biały orzeł w koronie

Pliki do pobrania:

  • Formularz oferty
    Rozmiar: 755.83 KB, DOCX
  • Klauzula informacyjna RODO
    Rozmiar: 17.52 KB, DOCX
  • Projekt umowy
    Rozmiar: 839 KB, DOC

Podmiot udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Wytworzył: Magdalena Iwaszko-Płoska (OR)

Data wytworzenia: 05.08.2022

Opublikował w BIP: Urszula Sabak-Gąska

Data opublikowania: 16.02.2021 09:40

Ostatnio zaktualizował: Urszula Sabak

Data ostatniej aktualizacji: 05.08.2022 09:57

Liczba wyświetleń: 191

Data opublikowania: 16.02.2021 09:40


UWAGA
Informacje opublikowane przed 1 stycznia 2021 r. dostępne są na stronie archiwum.mazovia.pl

Powrót na początek strony