Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Herb Województwa Mazowieckiego
Herb Województwa Mazowieckiego i napis Samorząd Województwa Mazowieckiego
Okolicznościowe logo Mazowsza z okazji 25-lecia
Logo Biuletynu Informacji Publicznej

23.11.2024

COVID-19

Ogłoszenie w sprawie składania ofert na dostawę półmasek filtrujących FFP2 przeznaczonych na cele zapobiegania oraz zwalczania epidemii wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 na obszarze województwa mazowieckiego

W związku z realizacją Projektu pn.: „Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego”, realizowanego przez województwo mazowieckie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014–2020, uprzejmie informujemy o wznowieniu naboru ofert na dostawę środków ochrony indywidualnej przeznaczonych dla podmiotów leczniczych na cele zapobiegania oraz zwalczania epidemii COVID-19 na obszarze województwa mazowieckiego.

Zapraszamy do składania ofert przedsiębiorców oferujących środki ochrony indywidualnej.

Przedmiot zamówienia:

Półmaska filtrująca FFP2 – 89 000 szt.

Oferowany produkt musi posiadać cechy ochronne. Produkt powinien chronić przed aerozolami, w tym bioaerozolami, zapewniać zgodność z wymaganiami zasadniczymi rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)

nr 2016/425 dotyczącymi środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z poniżej wymienionych norm lub regulacji:

  • PN-EN 149:2001+A1:2010 (EN 149:2001+A1:2009) (Sprzęt ochrony układu oddechowego – półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami – wymagania, badanie, znakowanie),
  • NIOSH-42 CFR 84 (USA),
  • GB2626-2006 (Chiny),
  • AS/NZ 1716:2012 (Australia),
  • JMHLW – 2000 (Japonia),
  • NOM-116-2009 (Meksyk),
  • ABNT/NBR 13698:2011 (Brazylia),
  • KMOEL-2017-64 (Korea),

w zakresie:

  • skuteczności filtracji wobec aerozoli stałych i/lub ciekłych nie mniej niż 94 proc.,
  • ochrony układu oddechowego przed aerozolami cząstek stałych, aerozolami na bazie wody oraz aerozolami z ciekłą fazą rozproszoną,
  • oporu oddychania – nie więcej niż 300 Pa,
  • zawartości CO2 w powietrzu wdychanym – mniejsza niż 1 proc. obj.,
  • całkowitego przecieku wewnętrznego.

Ponadto, półmaska filtrująca powinna być oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych (np. w EN numer normy, nazwa półmaski, klasa ochrony, dane producenta oraz oznakowanie NR), jak również powinna być oznakowana znakiem CE wraz z numerem jednostki notyfikującej.

Półmaska filtrująca powinna osłaniać usta, nos i brodę użytkownika. Powinna być wykonana z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych. Półmaska powinna być jednorazowa tzn., że można jej użyć tylko podczas jednej zmiany roboczej.

Podstawowe elementy półmaski filtrującej:

  • zacisk nosowy, lub odpowiednio wyprofilowana część nosowa czaszy półmaski,
  • zawór wydechowy – (opcjonalnie),
  • taśmy nagłowia wykonane z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego,
  • zapinki taśm nagłowia (opcjonalnie).

Termin realizacji zamówienia: do 7 dni od daty zawarcia umowy.

Kupującemu przysługuje prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym (bez wypowiedzenia), gdy Sprzedający nie dostarczy oferowanego asortymentu w terminie do 27 grudnia 2021 r.

Miejsce dostawy:

Szczegółowe zestawienie miejsc dostaw wraz z podziałem ilościowym przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.

Kryteria oceny ofert:

Cena – 100%

Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym załącznik do Ogłoszenia. Do oferty należy dołączyć dokumentację potwierdzającą spełnienie określonych dla produktu wymagań, w tym m.in.:

  1. Deklarację zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE nr 2016/425.
  2. Certyfikat wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikującą wraz z raportem z przeprowadzonych badań.
  3. Zdjęcia produktu umożliwiające odczytanie wymaganego oznakowania naniesionego na produkcie.
  4. Zdjęcia opakowania.
  5. Instrukcję prawidłowego użytkowania półmaski w języku polskim.

Pozostałe wymagania:

  1. Oferowany asortyment musi posiadać termin ważności minimum do 30 września 2022 roku (oferent zobowiązany jest udokumentować termin ważności np. zdjęciem opakowania z widocznym oznaczeniem dotyczącym ważności).
  2. Półmaski powinny być pakowane w równych ilościach w opakowaniu zbiorczym.
  3. Liczba półmasek w pojedynczym najmniejszym opakowaniu powinna być pakowana w równych ilościach nie przekraczających 50 szt.
  4. Opakowania zbiorcze (kartony) powinny zawierać informację jakiego asortymentu dotyczą wraz z oznaczeniem liczby sztuk półmasek znajdujących się w kartonie (przykład: w 1 kartonie znajduje się 50 pudełek pakowanych po 50 szt. półmasek w każdym, łącznie 2 500 szt. półmasek filtrujących FFP2),
  5. W formularzu oferty należy podać informację w jaki sposób i w jakich ilościach pakowane będą półmaski.

Sposób i termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć na formularzu oferty w terminie do 29 listopada 2021 r. do godz. 24.00 drogą elektroniczną na adres e-mail: covid19_oferty@mazovia.pl z dopiskiem w tytule: „półmaski filtrujące FFP2 – 8”.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Ewentualne pytania należy składać najpóźniej do 25 listopada 2021 r. do godz. 24.00 na adres e-mail: covid19_oferty@mazovia.pl w tytule wpisując: „pytania do półmasek filtrujących FFP2 – 8”.

Odpowiedzi na pytania zostaną opublikowane pod ogłoszeniem na stronie internetowej.

Sposób zawarcia umowy:

Umowa zostanie zawarta w formie elektronicznej (przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego).

UWAGA – dopuszcza się możliwość składania ofert na dostawę mniejszej ilości przedmiotu zamówienia, niż ta, która została określona w niniejszym ogłoszeniu.

Wybór ofert:

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający ma prawo skorzystać tylko z części oferty po niezmienionych cenach.

Po dokonaniu wyboru, Zamawiający skontaktuje się tylko z Wykonawcą lub Wykonawcami, których oferty zostały wybrane.

Zamawiający ma prawo do rezygnacji z zamówienia.

Zestaw logotypów: funduszy europejskich, barwy RP, logo Mazowsza, logo Unii Europejskiej - EFRR

dodatkowe COVID.png

 

 

 

Pliki do pobrania:

  • Szczegółowe zestawienie miejsc dostaw wraz z podziałem ilościowym przedmiotu zamówienia.xlsx
    Rozmiar: 17.21 KB, XLSX
  • Formularz oferty.docx
    Rozmiar: 127.61 KB, DOCX
  • Projekt umowy.docx
    Rozmiar: 85.67 KB, DOCX
  • Wzór protokołu odbioru.docx
    Rozmiar: 72.67 KB, DOCX
  • Klauzula informacyjna RODO.docx
    Rozmiar: 17.65 KB, DOCX

Podmiot udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Wytworzył: Anna Skobieńska (OR)

Data wytworzenia: 24.11.2021

Opublikował w BIP: Urszula Sabak

Data opublikowania: 24.11.2021 14:54

Ostatnio zaktualizował: Urszula Sabak

Data ostatniej aktualizacji: 03.08.2022 10:54

Liczba wyświetleń: 1307

Data opublikowania: 24.11.2021 14:54


UWAGA
Informacje opublikowane przed 1 stycznia 2021 r. dostępne są na stronie archiwum.mazovia.pl

Powrót na początek strony