Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Herb Województwa Mazowieckiego
Herb Województwa Mazowieckiego i napis Samorząd Województwa Mazowieckiego
Okolicznościowe logo Mazowsza z okazji 25-lecia
Logo Biuletynu Informacji Publicznej

24.11.2024

COVID-19

Informacja o zmianie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w ramach Ogłoszenia w sprawie składania ofert na dostawę montaż i instalację sprzętu medycznego w postaci mobilnych cyfrowych aparatów RTG, związanych z zapobieganiem lub zwalczaniem epidemii wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 na obszarze Województwa Mazowieckiego z dnia 3 marca 2021 r.

Termin skladania ofert upływa 25 marca 2021 r.

Zamawiający zmienia zapisy szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik do ww. Ogłoszenia. Ostateczna wersja dokumentu stanowi załącznik do niniejszego komunikatu. Zmiana dotyczy wprowadzenia dodatkowego wymogu techniczno-funkcjonalnego określonego w punkcie 2.35 - Dozymetr typu DAP nie powodujący zmniejszenia natężenia oświetlenia pola symulacji świetlnej poniżej wartości dopuszczalnej.

Jednocześnie Zamawiający informuję, że w mocy pozostają wszystkie odpowiedzi na pytania opublikowane w dniu 22 marca 2021 r.

Przypominamy, że termin na składanie ofert upływa 25 marca 2021 r.

Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail: covid19_oferty@mazovia.pl.

Prosimy o dopisanie w tytule maila „Oferta na RTG”.

Pliki do pobrania:

  • Zaktualizowany Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
    Rozmiar: 121 KB, DOC

Podmiot udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Wytworzył: Krzysztof Snopkiewicz (OR)

Opublikował w BIP: Dorota Łucja Cichocka

Data opublikowania: 23.03.2021 15:25

Ostatnio zaktualizował: Dorota Łucja Cichocka

Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2021 15:27

Liczba wyświetleń: 199

Data opublikowania: 23.03.2021 15:25


UWAGA
Informacje opublikowane przed 1 stycznia 2021 r. dostępne są na stronie archiwum.mazovia.pl

Powrót na początek strony