Informacje dla klientów biur podróży
Komunikat dla podróżnych, którzy zawarli umowy o imprezy turystyczne z Mouzenidis Travel Spółka z. o.o.
Informujemy, że 9 września br. Mouzenidis Travel Spółka z o.o. złożyła na podstawie art. 13 ustawy z dnia 24 listopada 2017 r. o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2139) oświadczenie o niewypłacalności, z którego wynika, że nie jest w stanie wywiązać się z zawartych umów z podróżnymi.
Mouzenidis Travel Spółka z o.o. posiada zabezpieczenie finansowe w postaci umowy gwarancji ubezpieczeniowej wystawionej przez Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A z siedzibą przy ul. Przyokopowej 31, 01-208 Warszawa.
- Umowa gwarancji nr M 515047 z dnia 16 listopada 2018 r. chroniąca umowy od dnia 1 grudnia 2018 r. do dnia 30 listopada 2019 r.
- Umowa gwarancji nr M 517079 z dnia 25 listopada 2019 r. chroniąca umowy od dnia 1 grudnia 2019 r. do dnia 30 listopada 2020 r.
- Umowa gwarancji nr M 518961 z dnia 25 listopada 2020r. chroniąca umowy zawarte od 1 grudnia 2020 r. do dnia 30 listopada 2021 r.
Podróżni, którzy wnieśli wpłaty za imprezę, która nie została lub nie zostanie zrealizowana proszeni są o składanie zgłoszenia do gwaranta tj. Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 31, 01-208 Warszawa.
Zgłoszenie winno zawierać:
- kopię umowy o udział w imprezie turystycznej zawartej między podróżnym a organizatorem turystyki lub kopie dokumentów potwierdzających nabycie powiązanych usług turystycznych, za których realizację jest odpowiedzialny przedsiębiorca ułatwiający nabywanie powiązanych usług turystycznych;
- dowód wpłaty na rzecz organizatora turystyki lub przedsiębiorcy ułatwiającego nabywanie powiązanych usług turystycznych należności za imprezę turystyczną lub usługi turystyczne, za których realizację jest odpowiedzialny przedsiębiorca ułatwiający nabywanie powiązanych usług turystycznych;
Zgłaszanie roszczeń odbywa się poprzez formularz on-line dostępny na stronie internetowej www.signal-iduna.pl w zakładce „Strefa Klienta”.
Dla osób, których wyjazd został odwołany dedykowany jest numer telefonu Signal Iduna: +48 22 50 56 506 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00).