Mazowiecka Szkoła Przyszłości
Przedłużenie terminu na przesłanie Deklaracji przystąpienia do udziału w projekcie „Mazowiecka Szkoła Przyszłości”
Województwo Mazowieckie wydłuża termin na przesyłanie deklaracji przystąpienia do udziału w projekcie „Mazowiecka Szkoła Przyszłości”. Dokumenty należy przesyłać do 10 stycznia 2025 roku.
Jednostki Samorządu Terytorialnego do udziału w projekcie mogą zgłosić szkoły, które uzyskały w 2024 roku z przynajmniej jednego przedmiotu zdawanego w egzaminach zewnętrznych (ośmioklasisty/ maturalnych) wynik na poziomie równym bądź niższym niż średni wynik z tego przedmiotu obliczony dla regionu RWS lub RMR.
Region Warszawski Stołeczny - obejmujący m. st. Warszawę i 9 okolicznych powiatów: grodziski, legionowski, miński, nowodworski, otwocki, piaseczyński, pruszkowski, warszawski zachodni i wołomiński.
Region Mazowiecki Regionalny – obejmujący powiaty: białobrzeski, kozienicki, lipski, radomski, sierpecki, szydłowiecki, zwoleński, przysuski, pułtuski, ciechanowski, mławski, płoński, żuromiński, gostyniński, płocki, makowski, ostrołęcki, ostrowski, przasnyski, wyszkowski, garwoliński, łosicki, siedlecki, sokołowski, węgrowski, grójecki, sochaczewski, żyrardowski i 4 miasta na prawach powiatu: Radom, Płock, Ostrołęka i Siedlce.
Projekt „Mazowiecka Szkoła Przyszłości” dofinansowany jest w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027, Priorytet VII „Fundusze Europejskie dla nowoczesnej i dostępnej edukacji na Mazowszu”, Działanie 7.2 „Wzmocnienie kompetencji uczniów”.
Projekt będzie realizowany w partnerstwie.
Celem partnerstwa jest wspólna realizacja projektu „Mazowiecka Szkoła Przyszłości”.
Celem projektu jest podniesienie jakości edukacji w wybranych szkołach podstawowych/ ponadpodstawowych ogólnokształcących z terenu RWS oraz RMR, których uczniowie osiągają niskie wyniki edukacyjne.
Termin oraz sposób aplikowania
Deklarację przystąpienia do udziału w projekcie „Mazowiecka Szkoła Przyszłości” wraz z załącznikiem/ami podpisaną kwalifikowalnym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu JST należy przesłać w terminie do 10 stycznia 2025 r. poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP) na adres elektronicznej skrzynki podawczej UMWM: /umwm/SkrytkaESP.
Do Jednostek Samorządu Terytorialnego będących organami prowadzącymi szkoły, wytypowanych wstępnie do udziału w projekcie zostaną wysłane zaproszenia do wypełnienia ankiety umożliwiającej przeprowadzenie indywidualnej diagnozy potrzeb szkoły wraz ze wskazanym terminem jej wypełnienia.
Po przekazaniu ankiet w tych szkołach zostaną przeprowadzone diagnozy potrzeb. Jeśli potwierdzą potrzebę realizacji projektu w danej placówce, zostanie ona zarekomendowana do udziału w projekcie.
Zasady wyboru partnerów
- Partnerzy zostaną wyłonieni zgodnie z zasadami zawartymi w Regulaminie naboru partnerów w celu wspólnej realizacji projektu „Mazowiecka Szkoła Przyszłości”, dostępnym wraz z ogłoszeniem otwartego naboru partnerów do realizacji projektu „Mazowiecka szkoła przyszłości”.
- Ostateczną decyzję w sprawie wyboru partnerów do wspólnej realizacji projektu podejmuje Zarząd Województwa Mazowieckiego.
- Informacja o wyborze partnerów do wspólnej realizacji projektu „Mazowiecka Szkoła Przyszłości” zostanie podana do publicznej wiadomości na stronie internetowej www.mazovia.pl.
- Po ogłoszeniu wyników naboru z wybranymi partnerami zostanie podpisana umowa partnerstwa regulująca szczegółowe warunki współpracy i poszczególne role w projekcie.
Projekt realizowany będzie w latach 2025-2029.
Dodatkowe informacje
W przypadku pytań dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów:
- 22 56 64 771,
- 22 59 79 413,
- 22 59 79 423.
Powiązane