Mazowsze dla straży pożarnych
Mazowieckie Strażnice OSP 2024 – rozliczenie dotacji
Zgodnie z zasadami zadania „Mazowieckie Strażnice OSP 2024”, środki finansowe pochodzące z dotacji gmina zobowiązana jest wydatkować najpóźniej do 15 grudnia 2024 r.
Rozliczenie wykorzystania dotacji celowej, w formie określonej wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zawartej umowy, należy złożyć bezzwłocznie po zakończeniu realizacji zadania, jednak nie później niż do 30 grudnia 2024 r. (decyduje data wpływu rozliczenia do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie).
Do rozliczenia dotacji należy załączyć:
- zdjęcie zamontowanej tablicy informacyjnej, zgodnie z § 10 ust. 1 zawartej umowy;
- w przypadku zwrotu niewykorzystanej w całości lub w części dotacji celowej – kopię przelewu na rachunek bankowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, potwierdzającą zwrot kwoty niewykorzystanej dotacji.