Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Herb Województwa Mazowieckiego
Herb Województwa Mazowieckiego i napis Samorząd Województwa Mazowieckiego
Okolicznościowe logo Mazowsza z okazji 25-lecia
Logo Biuletynu Informacji Publicznej

18.05.2025

Zawiadomienia o trwających postępowaniach w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego

Zawiadomienie o wszczęciu na wniosek Pana Roberta Chyżyńskiego postępowania w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na prowadzenie instalacji do chowu drobiu

Dot. postępowania w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na prowadzenie instalacji do chowu drobiu powyżej 40 000 stanowisk.

Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska oraz art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko zawiadamiam, że na wniosek Pana Roberta Chyżyńskiego, Marszałek Województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na prowadzenie instalacji do chowu drobiu powyżej 40 000 stanowisk tj. dla 2 budynków inwentarskich o maksymalnej łącznej obsadzie początkowej 120 000 szt./cykl, zlokalizowanych miejscowości Jaworowo Lipa 17A-17B, na dz. nr ewid. 141, obręb Jaworowo Lipa.

Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentami sprawy w Wydziale Pozwoleń i Opinii Środowiskowych Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, al. „Solidarności” 61, po wcześniejszym umówieniu takiego spotkania telefonicznie pod numerem (22) 59 79 469 lub drogą elektroniczną na adres e-mailowy: gospodarka.odpadami@mazovia.pl.

Uwagi i wnioski należy składać do organu właściwego do wydania decyzji w terminie 30 dni od daty podania do publicznej wiadomości. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Organem właściwym do zmiany udzielonego pozwolenia zintegrowanego dla instalacji, o której mowa powyżej oraz do rozpatrzenia złożonych uwag i wniosków jest Marszałek Województwa Mazowieckiego.

 

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54, z późn. zm.).
  2. Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112, z późn. zm.).

Do wywieszenia na tablicy ogłoszeń na okres 30 dni

  1. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie
  2. w Urzędzie Gminy Zawidz
  3. na terenie przedmiotowej instalacji zlokalizowanej w miejscowości Jaworowo Lipa 17A-17B

Zgodnie z art. 57 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy lub na sobotę, termin upływa następnego dnia, który nie jest dniem wolnym od pracy ani sobotą.

Podmiot udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Wytworzył: Adrian Badowski

Data wytworzenia: 28.04.2025

Opublikował w BIP: Kinga Wawer-Dudek

Data opublikowania: 28.04.2025 15:06

Ostatnio zaktualizował: Kinga Wawer-Dudek

Data ostatniej aktualizacji: 28.04.2025 15:07

Liczba wyświetleń: 23

Data opublikowania: 28.04.2025 15:06

Data końca publikacji: 28.05.2025 23:59


UWAGA
Informacje opublikowane przed 1 stycznia 2021 r. dostępne są na stronie archiwum.mazovia.pl

Powrót na początek strony