Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Herb Województwa Mazowieckiego
Herb Województwa Mazowieckiego i napis Samorząd Województwa Mazowieckiego
Okolicznościowe logo Mazowsza z okazji 25-lecia
Logo Biuletynu Informacji Publicznej

21.11.2024

Obwieszczenia w zakresie hałasu

Zawiadomienie w sprawie zmiany decyzji nr 1/22/PZ.E z 25 stycznia 2022 r.

Dotyczy drogi ekspresowej drogi ekspresowej S8 na odcinkach: • od końca obwodnicy Wyszkowa do początku obwodnicy Ostrowi Mazowieckiej, • od końca obwodnicy Ostrowi Mazowieckiej do granicy województwa podlaskiego.

Na podstawie art. 9 oraz art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, zwanej dalej „Kpa”, w związku z art. 378 ust. 2a pkt 2 ustawy Prawo ochrony środowiska zawiadamia się, że 5 czerwca 2024 r. została wydana decyzja nr 3/24/PZ.E Marszałka Województwa Mazowieckiego, znak: PZ- IV.7033.7.2024.EW o odmowie zmiany decyzji nr 1/22/PZ.E z 25 stycznia 2022 r. nakładającej na Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad obowiązek polegający na ograniczeniu oddziaływania akustycznego na środowisko drogi ekspresowej S8 na odcinkach:

  • od końca obwodnicy Wyszkowa do początku obwodnicy Ostrowi Mazowieckiej (od km 516+482,66 do km 545+582,04),
  • od końca obwodnicy Ostrowi Mazowieckiej do granicy województwa podlaskiego (od km 553+145,40 do km 562+542,07).

Zgodnie z art. 49b ustawy Kpa strona postępowania w celu zapoznania się z treścią decyzji może złożyć wniosek w wersji papierowej o udostępnienie jej odpisu decyzji. Przedmiotowy wniosek można złożyć za pośrednictwem poczty tradycyjnej, osobiście lub drogą elektroniczną za pośrednictwem skrzynki ePUAP: /umwm/SkrytkaESP. We wniosku należy wskazać sposób i formę dostarczenia decyzji.

Ponadto informuję, iż od wyżej wymienionej decyzji stronom przysługuje prawo wniesienia odwołania do Ministra Klimatu i Środowiska. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Marszałka Województwa Mazowieckiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Zgodnie z art. 49 ustawy Kpa, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

Zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i elektronicznej tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez: Urząd Gminy Ostrów Mazowiecka, Urząd Gminy Brok oraz Urząd Gminy Brańszczyk.

Klauzula informacyjna:

Uprzejmie informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie.

Dane kontaktowe:

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

  1. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa

tel. (22) 5979100, email: urzad_marszalkowski@mazovia.pl

ePUAP: umwm/SkrytkaESP

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@mazovia.pl lub korespondencyjnie, na adres Urzędu, z dopiskiem „inspektor ochrony danych”.

Pani/Pana dane osobowe:

  1. będą przetwarzane na podstawie interesu publicznego/sprawowanej władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit e RODO), co wynika z ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, w celu prowadzenia postępowania (w tym udzielenia odpowiedzi),
  2. mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym obsługę administracyjno-organizacyjną Urzędu,
  3. będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów o archiwizacji, dostępnych m.in. na stronie mazovia.pl, w zakładce „Polityka prywatności”.

W granicach i na zasadach określonych w przepisach prawa przysługuje Pani/Panu:

  • prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, żądania ich usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania;
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może się wiązać z brakiem możliwości kontaktu. 

Podmiot udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Wytworzył: Departament Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych (PZ)

Data wytworzenia: 07.06.2024

Opublikował w BIP: Kinga Wawer-Dudek

Data opublikowania: 07.06.2024 13:54

Ostatnio zaktualizował: Kinga Wawer-Dudek

Data ostatniej aktualizacji: 07.06.2024 13:54

Liczba wyświetleń: 67

Data opublikowania: 07.06.2024 13:54


UWAGA
Informacje opublikowane przed 1 stycznia 2021 r. dostępne są na stronie archiwum.mazovia.pl

Powrót na początek strony