Obwieszczenia w zakresie hałasu
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania
Dotyczy drogi wojewódzkiej nr 627 od km 2 +110 do km 4 +005,15 – ulica Ostrowska w Ostrołęce.
Na podstawie art. 61 paragraf 4, w związku z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (zwanej dalej: „ustawą Kpa”) oraz art. 362 ust. 1 pkt 1, ust. 2 i 2a zawiadamiam, że 10 września 2024 r. Marszałek Województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie administracyjne w sprawie nałożenia na Prezydenta Miasta Ostrołęki obowiązku ograniczenia oddziaływania akustycznego na środowisko odcinka drogi wojewódzkiej nr 627 od km 2 +110 do km 4 +005,15 – ulica Ostrowska w Ostrołęce.
Jednocześnie Informuję, że stronom postępowania przysługuje prawo brania czynnego udziału w każdym stadium postępowania, wgląd w akta sprawy oraz sporządzanie z nich notatek, kopii lub odpisów, a także wypowiedzenie się co do zebranych w sprawie dowodów i materiałów oraz złożenie wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie.
Z aktami sprawy można się zapoznać w siedzibie Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, przy al. „Solidarności” 61, wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr telefonu: 22 59 79 458 lub 22 35 63 863.
Ze względu na charakter sprawy oraz dokonywanie zawiadomień o czynnościach w sprawie poprzez publiczne obwieszczenie organ uznaje sprawę za szczególnie skomplikowaną. Mając na uwadze art. 35 paragraf 3 ustawy Kpa przewiduje się załatwienie sprawy w ciągu dwóch miesięcy.
Przedmiotowe zawiadomienie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Niniejsze obwieszczenie zostanie podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i elektronicznej tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez: Urząd Miasta Ostrołęki i Urząd Gminy w Rzekuniu.
Klauzula informacyjna:
Uprzejmie informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie.
Dane kontaktowe:
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
tel. (22) 5979100, email: urzad_marszalkowski@mazovia.pl
ePUAP: umwm/SkrytkaESP
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@mazovia.pl lub korespondencyjnie, na adres Urzędu, z dopiskiem „inspektor ochrony danych”.
Pani/Pana dane osobowe:
- będą przetwarzane na podstawie interesu publicznego/sprawowanej władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit e RODO), co wynika z ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, w celu prowadzenia postępowania (w tym udzielenia odpowiedzi),
- mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym obsługę administracyjno-organizacyjną Urzędu,
- będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów o archiwizacji, dostępnych m.in. na stronie mazovia.pl, w zakładce „Polityka prywatności”.
W granicach i na zasadach określonych w przepisach prawa przysługuje Pani/Panu:
- prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, żądania ich usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może się wiązać z brakiem możliwości kontaktu.