Obwieszczenia w zakresie hałasu
Zawiadomienie w sprawie wydania decyzji nr 4/24/PZ z dnia 7 czerwca 2024r.
Dot. obwieszczenia o wydaniu decyzji w sprawie ograniczenia oddziaływania akustycznego na środowisko drogi ekspresowej S2.
Na podstawie art. 9 oraz art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, zwanej dalej „ustawą Kpa”, w związku z art. 362 ust. 1 pkt 1 i ust. 2a oraz art. 378 ust. 2a pkt 2 ustawy Prawo ochrony środowiska zawiadamia się, że w dniu 7 czerwca została wydana decyzja nr 4/24/PZ.E Marszałka Województwa Mazowieckiego, znak: PZ-IV.7033.34.2023.SK nakładająca na Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad obowiązek polegający na ograniczeniu oddziaływania akustycznego na środowisko drogi ekspresowej S2, stanowiącej Południową Obwodnicę Warszawy, na odcinku od węzła „Puławska” do węzła „Lubelska” (z wyłączeniem odcinka od skrzyżowania z ul. Wał Miedzeszyński do skrzyżowania z ul. Cygańską w Warszawie oraz nieruchomości położonej przy ul. Cygańskiej 2 w Warszawie).
Zgodnie z art. 49b ustawy Kpa strony postępowania mogą złożyć wniosek
o udostępnienie odpisu decyzji za pośrednictwem poczty tradycyjnej, osobiście lub drogą elektroniczną za pośrednictwem skrzynki ePUAP: /umwm/SkrytkaESP.
We wniosku należy wskazać sposób i formę dostarczenia decyzji.
Ponadto informuję, że stronom postępowania przysługuje prawo wniesienia odwołania od ww. decyzji do Ministra Klimatu i Środowiska. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Marszałka Województwa Mazowieckiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Zgodnie z art. 49 ustawy Kpa, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni
od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i elektronicznej tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez Urząd
m.st. Warszawy Dzielnica Wawer i Dzielnica Wilanów oraz Urząd Gminy Wiązowna.
Podstawa prawna:
- 49, 49b ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
(Dz. U. z 2024 r. poz. 572), - 362 ust. 1 pkt 1, ust. 2a i art. 378 ust. 2a pkt 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54).
Klauzula informacyjna:
Uprzejmie informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie.
Dane kontaktowe:
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
tel. (22) 5979100, email: urzad_marszalkowski@mazovia.pl
ePUAP: /umwm/esp
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e- mail: iod@mazovia.pl lub korespondencyjnie, na adres Urzędu,
z dopiskiem „inspektor ochrony danych”.
Pani/Pana dane osobowe:
- będą przetwarzane na podstawie interesu publicznego/sprawowanej władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit e RODO), co wynika z ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r.
o samorządzie województwa oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, w celu prowadzenia postępowania (w tym udzielenia odpowiedzi), - mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym obsługę administracyjno-organizacyjną Urzędu,
- będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów o archiwizacji, dostępnych m.in. na stronie mazovia.pl, w zakładce „Polityka prywatności”.
W granicach i na zasadach określonych w przepisach prawa przysługuje Pani/Panu:
- prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, żądania ich usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może się wiązać z brakiem możliwości kontaktu.