Komunikaty
Sprawozdania z realizacji zadań z gospodarowania odpadami komunalnymi za rok 2021 – webinarium szkoleniowe 11 marca br.
Zapraszamy na webinarium szkoleniowe dotyczące sporządzania i weryfikacji sprawozdań wójta, burmistrza, prezydenta miasta z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi za rok 2021.
Departament Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie zaprasza przedstawicieli gmin z terenu województwa mazowieckiego do udziału w webinarium szkoleniowym dotyczącym sporządzania i weryfikacji sprawozdań wójta, burmistrza, prezydenta miasta z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi za rok 2021, wynikającej z art. 9q ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r., poz. 888, z późn. zm.).
Dla kogo?
Webinarium skierowane jest do odpowiedzialnych za sporządzanie ww. sprawozdań pracowników urzędów miast i gmin. Jego celem jest omówienie poprawnego sposobu sporządzania sprawozdań z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi w kontekście uwarunkowań JAP-BDO oraz wymagań Ministra Klimatu i Środowiska.
Ważne informacje
Webinarium odbędzie się 11 marca 2022 r. godz. 10:00-13:00 w formie zdalnej (on-line) z użyciem aplikacji Microsoft Teams. Osoby zainteresowane udziałem w webinarium mogą się zgłaszać do 8 marca 2022 r. na jeden z dwóch podanych adresów e-mail (aby uniknąć dublowania zgłoszeń, proszę o zgłaszanie się do osoby, która weryfikowała Państwa sprawozdanie): justyna.drzewinska@mazovia.pl lub agata.czerniak@mazovia.pl , z podaniem następujących danych:
- imię i nazwisko uczestnika,
- nazwa urzędu
- imienny adres e-mail pracownika (na ten adres będzie wysyłany link umożliwiający połączenie z webinarium),
- telefon kontaktowy.
Prosimy o wcześniejsze zabezpieczenie dostępu do aplikacji dla osób zgłaszanych do udziału w webinarium.