Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Herb Województwa Mazowieckiego
Herb Województwa Mazowieckiego i napis Samorząd Województwa Mazowieckiego
Okolicznościowe logo Mazowsza z okazji 25-lecia
Logo Biuletynu Informacji Publicznej

21.11.2024

Komunikaty

Mazowieckie Strażnice OSP 2025 – nabór wniosków

Wnioski można składać od 25 listopada do 13 grudnia 2024 r. Celem zadania jest wsparcie gmin w realizacji ich zadań własnych przewidzianych na 2025 r. związanych z ochroną przeciwpożarową, remontami lub modernizacjami strażnic jednostek OSP.

Szanując służbę druhów strażaków i doceniając ich ogromne zaangażowanie i poświęcenie w niesieniu pomocy innym, Samorząd Województwa Mazowieckiego podjął decyzję o uruchomieniu naboru wniosków w ramach zadania MAZOWIECKIE STRAŻNICE OSP – edycja 2025.

Gminy mogą wnioskować o wsparcie finansowe na remont lub modernizację jednej strażnicy OSP z terenu gminy, w maksymalnej wysokości 40 000 zł. Realizacja zadania z wydatkowaniem środków nastąpi w 2025 r.

Zgodnie z zasadami zadania Mazowieckie Strażnice OSP – edycja 2025, gmina może złożyć tylko jeden wniosek;:

  • wyłącznie poprzez e-PUAP;
  • w terminie: od 25 listopada do 13 grudnia 2024 r. (liczy się data wpływu wniosku do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie)
  • na formularzu opracowanym na potrzeby zadania „Mazowieckie Strażnice OSP – edycja 2025”;
  • wniosek można złożyć wyłącznie na remont albo modernizację części bojowej strażnicy tylko jednej jednostki OSP z terenu gminy.

Wnioski złożone w sposób inny niż wskazany powyżej pozostawia się bez rozpatrzenia.

Pomoc finansowa będzie przyznawana pozytywnie ocenionym wnioskom z uwzględnieniem kolejności wpływu wniosków złożonych poprzez system e-PUAPdo wyczerpania środków przewidzianych na realizację zadania Mazowieckie Strażnice OSP – edycja 2025.

Wnioski należy składać zgodnie z zasadami zadania Mazowieckie Strażnice OSP – edycja 2025, na wniosku opracowanym na potrzeby tego zadania, znajdującymi się w plikach do pobrania.

Dodatkowe pytania

W przypadku pytań dotyczących realizacji zadania prosimy o kontakt z pracownikami Wydziału Bezpieczeństwa Publicznego w Departamencie Organizacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie:

  • Joanną Trusiak, tel.: 22 59 79 180;
  • Dorotą Szwarc, tel.: 22 59 79 246;
  • Eweliną Daniłowską tel.: 22 59 79 297;

Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami

Dokumenty, które znajdują się poniżej w plikach do pobrania, nie są dostępne cyfrowo. Jeżeli chcą Państwo otrzymać dostępne dokumenty, prosimy o kontakt jak wyżej.

 

Pliki do pobrania:

  • MAZOWIECKIE STRAŻNICE OSP 2025_Zasady zadania.docx
    Rozmiar: 330.73 KB, DOCX
  • MAZOWIECKIE STRAŻNICE OSP 2025_Wniosek.docx
    Rozmiar: 307.17 KB, DOCX

Podmiot udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Wytworzył: Joanna Trusiak (OR)

Data wytworzenia: 18.11.2024

Opublikował w BIP: Urszula Sabak

Data opublikowania: 18.11.2024 15:05

Ostatnio zaktualizował: Urszula Sabak

Data ostatniej aktualizacji: 18.11.2024 15:05

Liczba wyświetleń: 1564

Data opublikowania: 18.11.2024 15:05


UWAGA
Informacje opublikowane przed 1 stycznia 2021 r. dostępne są na stronie archiwum.mazovia.pl

Powrót na początek strony