Komunikaty
Informacja o zmianie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia w ramach Ogłoszenia w sprawie składania ofert na dostawę montaż i instalację sprzętu medycznego w postaci mobilnych cyfrowych aparatów RTG, związanych z zapobieganiem lub zwalczaniem epidemii wywołanej zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 na obszarze Województwa Mazowieckiego z dnia 3 marca 2021 r.
Termin skladania ofert upływa 25 marca 2021 r.
Zamawiający zmienia zapisy szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik do ww. Ogłoszenia. Ostateczna wersja dokumentu stanowi załącznik do niniejszego komunikatu. Zmiana dotyczy wprowadzenia dodatkowego wymogu techniczno-funkcjonalnego określonego w punkcie 2.35 - Dozymetr typu DAP nie powodujący zmniejszenia natężenia oświetlenia pola symulacji świetlnej poniżej wartości dopuszczalnej.
Jednocześnie Zamawiający informuję, że w mocy pozostają wszystkie odpowiedzi na pytania opublikowane w dniu 22 marca 2021 r.
Przypominamy, że termin na składanie ofert upływa 25 marca 2021 r.
Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną na adres e-mail: covid19_oferty@mazovia.pl.
Prosimy o dopisanie w tytule maila „Oferta na RTG”.