Obwieszczenia w zakresie hałasu
Zawiadomienie o wydaniu decyzji nr 8/24/PZ.E
Dotyczy drogi wojewódzkiej nr 627 od km 2 +110 do km 4 +005,15 – ulica Ostrowska w Ostrołęce.
Na podstawie art. 9 oraz art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (zwanej dalej „Kpa”), w związku z art. 362 ust. 1 pkt 1, ust. 2 i ust. 2a, art. 378 ust. 2a pkt 4 ustawy Prawo ochrony środowiska zawiadamia się, że 14 listopada 2024 r. została wydana decyzja nr 8/24/PZ.E, znak: PZ-IV.7033.22.2024.EW nakładająca na Prezydenta Miasta Ostrołęki obowiązek ograniczenia oddziaływania akustycznego na środowisko odcinka drogi wojewódzkiej nr 627 od km 2 +110 do km 4 +005,15 – ulica Ostrowska w Ostrołęce.
Zgodnie z art. 49b ustawy Kpa strona postępowania w celu zapoznania się z treścią decyzji może złożyć wniosek w wersji papierowej o udostępnienie jej odpisu decyzji. Przedmiotowy wniosek można złożyć za pośrednictwem poczty tradycyjnej, osobiście lub drogą elektroniczną za pośrednictwem skrzynki ePUAP: /umwm/SkrytkaESP. We wniosku należy wskazać sposób i formę dostarczenia decyzji.
Ponadto informuję, iż od wyżej wymienionej decyzji stronom przysługuje prawo wniesienia odwołania do Ministra Klimatu i Środowiska. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Marszałka Województwa Mazowieckiego, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Zgodnie z art. 49 ustawy Kpa, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez Urząd Miasta Ostrołęka i Urząd Gminy w Rzekuniu.
Klauzula informacyjna:
Uprzejmie informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie.
Dane kontaktowe:
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
tel. (22) 5979100, email: urzad_marszalkowski@mazovia.pl
ePUAP: /umwm/SkrytkaESP
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e- mail: iod@mazovia.pl lub korespondencyjnie, na adres Urzędu, z dopiskiem „inspektor ochrony danych”.
Pani/Pana dane osobowe:
- będą przetwarzane na podstawie interesu publicznego/sprawowanej władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit e RODO), co wynika z ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r.
o samorządzie województwa oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, w celu prowadzenia postępowania (w tym udzielenia odpowiedzi), - mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym obsługę administracyjno-organizacyjną Urzędu,
- będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów o archiwizacji, dostępnych m.in. na stronie mazovia.pl, w zakładce „Polityka prywatności”.
W granicach i na zasadach określonych w przepisach prawa przysługuje Pani/Panu:
- prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, żądania ich usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może się wiązać z brakiem możliwości kontaktu.