Obwieszczenia w zakresie hałasu
Obwieszczenie o wniesieniu odwołania od decyzji w sprawie ograniczenia oddziaływania akustycznego na środowisko drogi ekspresowej S-17 Warszawa – Garwolin
Dotyczy odwołania od decyzji Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 10/24/PZ.E z 23.12.2024 r
Na podstawie art. 131 w związku z art. 49 i 49b ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, zwanej dalej „ustawą Kpa”, w związku z art. 362 ust. 1 pkt 1 i ust. 2a oraz art. 378 ust. 2a pkt 2 ustawy Prawo ochrony środowiska zawiadamia się, że zostało wniesione odwołanie od decyzji Marszałka Województwa Mazowieckiego nr 10/24/PZ.E z 23.12.2024 r. nakładającej na Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad obowiązek polegający na ograniczeniu oddziaływania akustycznego na środowisko drogi ekspresowej S17 Warszawa – Garwolin na odcinku od węzła „Lubelska” (bez węzła) do Garwolina (początek obwodnicy).
W związku z powyższym odwołanie zostało przekazane do Ministra Klimatu i Środowiska w celu rozpatrzenia.
Niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i elektronicznej tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez Urząd Gminy Wiązowna, Urząd Gminy w Celestynowie, Urząd Miasta Otwock, Urząd Gminy Kołbiel, Urząd Gminy Pilawa oraz Urząd Gminy Garwolin.
Pouczenie:
Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie niniejszego obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia.
Podstawa prawna:
- 131, 49, 49b ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572),
- 362 ust. 1 pkt 1, ust. 2a i art. 378 ust. 2a pkt 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54, z późn. zm.).
Sprawę prowadzi:
Sylwia Kałęcka, sylwia.kalecka@mazovia.pl
Klauzula informacyjna:
Uprzejmie informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie.
Dane kontaktowe:
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
tel. (22) 5979100, email: urzad_marszalkowski@mazovia.pl, ePUAP: /umwm/esp
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e- mail: iod@mazovia.pl lub korespondencyjnie, na adres Urzędu, z dopiskiem „inspektor ochrony danych”.
Pani/Pana dane osobowe:
- będą przetwarzane na podstawie interesu publicznego/sprawowanej władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit e RODO), co wynika z ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, w celu prowadzenia postępowania (w tym udzielenia odpowiedzi),
- mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym obsługę administracyjno-organizacyjną Urzędu,
- będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów o archiwizacji, dostępnych m.in. na stronie mazovia.pl, w zakładce „Polityka prywatności”.
W granicach i na zasadach określonych w przepisach prawa przysługuje Pani/Panu:
- prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, żądania ich usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może się wiązać z brakiem możliwości kontaktu.