Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Herb Województwa Mazowieckiego
Herb Województwa Mazowieckiego i napis Samorząd Województwa Mazowieckiego
Okolicznościowe logo Mazowsza z okazji 25-lecia
Logo Biuletynu Informacji Publicznej

4.12.2024

Informacje o instalacjach wytwarzających pole elektromagnetyczne, objętych obowiązkiem zgłoszenia

Informacja o dokonaniu zmian w przyjętym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego w 2013 r. zgłoszeniu instalacji emitujących pola elektromagnetyczne - napowietrznej jednotorowej linii elektromagnetycznej 220 kV relacji Podolszyce – Mory

Zgodnie z art. 152b ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2020 r. poz. 1219, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Poś” udostępnia się i informuje się, że do Marszałka Województwa Mazowieckiego wpłynął wniosek Polskich Sieci Elektroenergetycznych S.A z siedzibą w Konstancinie - Jeziornej w sprawie przyjęcia zgłoszenia instalacji, wymagającej zgłoszenia zgodnie z art. 152 ustawy Poś, wytwarzającej pola elektromagnetyczne.

Powyższa zmiana obejmuje:

  • wymianę trzech słupów po awarii.

Jednocześnie Marszałek Województwa Mazowieckiego informujęże organizacje pozarządowe w rozumieniu art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie  prowadzące działalność w zakresie, o którym mowa w art. 4 ust. 1 pkt 6 lub 18 tej ustawy, lub osoby zamieszkałe w gminie, na terenie której ma być lub jest eksploatowana instalacja, o której mowa w ust. 1, mogą wnieść do organu ochrony środowiska właściwego do przyjęcia zgłoszenia uwagi dotyczące okoliczności, o których mowa w art. 152 ust. 4a, wraz z ich szczegółowym uzasadnieniem uprawdopodabniającym zasadność ich wniesienia.

 Uwagi, o których mowa powyżej, wnosi się w terminie 14 dni od dnia udostępnienia zgłoszenia lub informacji, o których mowa w art. 152b ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Poś:

  • w formie pisemnej na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Departament Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych, ul. ks. I. Kłopotowskiego 5,
    03-718 Warszawa;
  • za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, na adres: halas@mazovia.pl, gospodarka.odpadami@mazovia.pl.

 Dodatkowo informuję, że treść uwag wniesionych w terminie przekazywana jest niezwłocznie prowadzącemu instalację lub użytkownikowi urządzenia, którego uwagi dotyczą. Prowadzący instalację lub użytkownik urządzenia może za pośrednictwem organu odpowiedzieć na wniesione uwagi w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.

 

Pliki do pobrania:

  • Dokumentacja do zgłoszenia
    Rozmiar: 6.45 MB, PDF

Podmiot udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Wytworzył: Kamila Miszczak (PZ)

Data wytworzenia: 20.08.2021

Opublikował w BIP: Dorota Cichocka

Data opublikowania: 20.08.2021 14:08

Ostatnio zaktualizował: Dorota Cichocka

Data ostatniej aktualizacji: 20.08.2021 14:08

Liczba wyświetleń: 336

Data opublikowania: 20.08.2021 14:08


UWAGA
Informacje opublikowane przed 1 stycznia 2021 r. dostępne są na stronie archiwum.mazovia.pl

Powrót na początek strony