Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Herb Województwa Mazowieckiego
Herb Województwa Mazowieckiego i napis Samorząd Województwa Mazowieckiego
Okolicznościowe logo Mazowsza z okazji 25-lecia
Logo Biuletynu Informacji Publicznej

23.11.2024

Obwieszczenia w zakresie hałasu

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie nałożenia na PKP PLK SA. obowiązku polegającego na ograniczeniu oddziaływania akustycznego na środowisko linii kolejowych nr 2 i 448 na odcinku od przejazdu z ulicą Marsa do ulicy Suflerskiej w Warszawie

Zgodnie z art. 9, art. 49, art. 61 paragraf 1, 4 i 5 Kodeks postępowania administracyjnego (Kpa), w związku z art. związku z art. 362 ust. 1 pkt 1 i art. 378 ust. 2a pkt 2 ustawy Prawo ochrony środowiska, zawiadamia się, że w dniu 24 listopada 2024 r. Marszałek Województwa Mazowieckiego wszczął z urzędu postępowanie administracyjne w sprawie nałożenia na PKP PLK SA. obowiązku polegającego na ograniczeniu oddziaływania akustycznego na środowisko linii kolejowych nr 2 i 448 na odcinku od przejazdu z ulicą Marsa do ulicy Suflerskiej w Warszawie.

Ponadto informuję, że przedmiotowa sprawa została zakwalifikowana jako szczególnie skomplikowana. Zgodnie z art. 35 paragraf 3 Kpa załatwienie sprawy szczególnie skomplikowanej powinno nastąpić nie później, niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania przy czym, w myśl art. 35 paragraf  5 Kpa, do wskazanego terminu nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów doręczania z wykorzystaniem publicznej usługi hybrydowej, o której mowa w art. 2 pkt 7 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 285), okresów zawieszenia postępowania, okresu trwania mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu.

Jednocześnie informuję o prawie do zapoznania się z aktami postępowania, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie.

Akta sprawy dostępne są w wersji papierowej w siedzibie Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, przy al. Solidarności 61, 03-402 Warszawa.

Możliwość osobistego zapoznania się z aktami sprawy oraz zgłaszania uwag w siedzibie Departamentu, istnieje wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr telefonu 22 35 63 863, 22 35 63 812 lub 22 59 79 458.

Niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i elektronicznej tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez Urząd m.st. Warszawy.

Pouczenie:

Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie niniejszego obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia.

Klauzula informacyjna:

Uprzejmie informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Województwo Mazowieckie.

Dane kontaktowe:

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
tel. (22) 5979100, email: urzad_marszalkowski@mazovia.pl, ePUAP: /umwm/esp

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod adresem e- mail: iod@mazovia.pl lub korespondencyjnie, na adres Urzędu, z dopiskiem „inspektor ochrony danych”.

Pani/Pana dane osobowe:

  1. będą przetwarzane na podstawie interesu publicznego/sprawowanej władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit e RODO), co wynika z ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, w celu prowadzenia postępowania (w tym udzielenia odpowiedzi),
  2. mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom świadczącym obsługę administracyjno-organizacyjną Urzędu,
  3. będą przechowywane nie dłużej, niż to wynika z przepisów o archiwizacji, dostępnych m.in. na stronie mazovia.pl, w zakładce „Polityka prywatności”.

W granicach i na zasadach określonych w przepisach prawa przysługuje Pani/Panu:

  • prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, żądania ich usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania;
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może się wiązać z brakiem możliwości kontaktu.

Podmiot udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Wytworzył: Agnieszka Cięszczyk

Data wytworzenia: 18.11.2024

Opublikował w BIP: Jagoda Świć

Data opublikowania: 19.11.2024 15:28

Ostatnio zaktualizował: Jagoda Świć

Data ostatniej aktualizacji: 19.11.2024 15:29

Liczba wyświetleń: 4

Data opublikowania: 19.11.2024 15:28

Data końca publikacji: 06.12.2024 23:59


UWAGA
Informacje opublikowane przed 1 stycznia 2021 r. dostępne są na stronie archiwum.mazovia.pl

Powrót na początek strony